Pondělí 28. dubna 2008 (den 73)

Občas mám pocit, že si díky lumíkovi doplňuji základní vzdělání. Tak například larva berušky, tedy slunéčka. Že něco takového vůbec existuje, jsem si při focení havěti všimla loni. A že ono TO dokonce kuklí... tak to je pro mne novinka dnešního dne. Fakt jsem dodnes ani netušila, že i berušky mají kukly

Poznámka pro ochránce přírody - ta larva s kuličkou hemolymfy se necítí být ohrožována mým fotoaparátem, ale Hynečkovými pampeliškovými paraplíčky. Rázně jsem zakročila a přivázala ho golfek, samozřejmě, že nestrpím, aby mi při focení stresoval mé hmyzí modely.

Poznámka pro ochránce dětí - zacházela jsem s ním jemně a navzdory připoutání v golfkách neřval, neb jsem mu ucpala pusu. Bonbonkem.

Pozn. 7.5.2008 - pokračování (kukla po vylíhnutí)
20.5.2008 - kukla po vylíhnutí s beruškou
(Po kliknutí do obrázku se fotka zvětší do nového okna.)



4 komentářů:

Sarah řekl(a)...

Tvůj komentář se mi moc líbí. Ta ohyzdná potvora už míň, ale to je o mém neněžném vztahu k čemukoli co má víc než čtyři nohy - fotky jsou povedené.

Ro řekl(a)...

bože to je krása, to ani nejde komentovat. Naprosto profi makro - a ochránci ať se bodnou, v rámci tvých průzkumů kouzel přírody můžeš cokoli, protože to už je fakt vědecké foto. Ještě to teda vysvětlit té paní na sociálce :-)

Lucka73 řekl(a)...

No, jápadám na prdku - máš úžasný makro hmyzáky - a to VÍM, že mi čekajještě další kousky. Musíš bejt neuvěřitelně trpělivá -mně ty potvory dycky utečou - nebo je nevidím, nebo co.... Ale dycky si říkám - neva, Lesana bude mít ;)


A taky že jo!! Nezklameš!!!

dib řekl(a)...

to je mazec...
na vlastní oči jsem to opravdu neviděla, nikdy.
krom toho nadále odmítám věřit, že fotíš blbým lumíkem.
a vůbec. sakra.
díky.