Úterý 20. května 2008 (den 95)

Naše "berušcí zídka" je místem pravidelného zastavení cestou pro Verču do školy. Dneska jsem si cvakla čerstvě vylíhnutou berušku na své kukle :o)

Jak jsem si tak fotila, Hyneček si stále něco brebentil, pořád si beruškami povídal a vůbec na chvíli pusu nezavřel... až když jsem byla připravená k odchodu, všimla jsem si, že Hynek si berušky sbíral do autíčka, aby je mohl povozit :o/ (nj, ale nakonec je pustil)

Předchozí berušky:
28.4. 2008 - larva + kukla
7.5. 2008 - kukla po vylíhnutí
(Po kliknutí do obrázku se fotka zvětší do nového okna.)


3 komentářů:

Dadouch řekl(a)...

Teeeda, beruška je naprosto úžasná ....

dib řekl(a)...

hynek je nerozmačkal???? to neznám..
:-)

dib řekl(a)...

a beruška a larva - no, já si furt myslím, že vidíš něco jiného než my ostatní.
a teď se tu s ondrejkem už několik dlouhých minut dohaduju o larvách a kuklách.. šmankote, se tím budu muset prostudovat v nějakém rozumějším čase..