Úterý 29. dubna 2008 (den 74)

Já vím, obrázek nic moc... když já si při hraní s Photoshopem připomněla své dospívání strávené ve fotokomoře. Hrozně ráda jsem si při vyvolávání fotek hrála s jejich úpravou a jeden z efektů vypadal i celkem podobně. Tuším se tehdy v průběhu vyvolávání musela fotka osvítit, a pak ještě nechat dovyvolat... nebo tak nějak a možná úplně jinak... akorát ty hrany tuším byly černé a ne bílé... ono je to už pár let nazpátek... radši ani nepočítám, kolik - přijde mi, že tak stará zas být nemůžu :o/
(Po kliknutí do obrázku se fotka zvětší do nového okna.)


1 komentářů:

dib řekl(a)...

no jo, i bez úpravy by to nebyla zrvona všední fotka, aspoň ne v "kolečku".
zrovna dnes jsem se rozhodla zabavit bratrovi ljubitěla, kterého jsem mu před pár lety dala, a on s ním nevyfotil jedinou fotku. teď eště tu komoru.