Pátek 10. října 2008 (den 237)

Pátek, holčičky mají kurz plavání. Původně jsem si malovala, jak zapíšu všechny tři skřety a tím získám hodinku času, ve které budu sedět za sklem bazénu s knížkou v ruce, občas hodím oko, jestli mi instruktoři někoho neutopili a jinak si budu nikým nerušena číst. Jo, ovšem Hynek, jakmile zaslechl slovo "voda" nasadil neoblomné "neci" a já se mohla rozloučit s plánovaným klídkem v teple. Momentálně pátky tedy vypadají tak, že vyzvednu děti ze školky, sjedu pro Verču do školy a jdeme domů. Pomalu pobalíme věci a vracíme se směr školka na plavání. Doprovodím holčičky, Hynkovi koupím úplatek - kakaíčko - tím získám tak deset minut, abych si aspoň ověřila, že holky opravdu ze šaten došly k instruktorům u bazénu a vidím první skočení do vody. Pak už mě nemilosrdně táhne ven, kde tedy pomalu začíná být docela nevlídno. Následuje hodina na hřišti nebo jedeme do obchodního centra, kde s velkým nadšením projde celé hračkářství, všechny hračky vyzkouší a nějakou drobnost ze mne vždycky vymámí. Vracíme se zpátky k bazénu, kde čekáme na Verču s Ladou - nevím, jak se jim to daří, ale vždycky odchází poslední, většinou tak do půl hodiny. Mezitím se Hynek nudí a zlobí po chodbách. No a pak už můžeme jet domů. Docela by mě zajímalo, jak to čekání budu přežívat, až venku napadne sníh, který já z hloubi duše nesnáším :o/
(Po kliknutí do obrázku se fotka zvětší do nového okna.)

0 komentářů: