Čtvrtek 6. března 2008 (den 20)

Tak jsem opět byla u lékaře, tentokrát na kontrole a zhodnocení výsledků odběrů z minulého týdne. Tentokrát to nebyla taková brnkačka, jako v laboratoři, ačkoli jsem teoreticky měla být první na řadě, tak prakticky pan profesor jednak nechodí včas (a zpoždění jsou spíše delší, než kratší), jednak přidělené časy neurčují pořadí, ale kdo dřív přijde, ten dřív mele... bez ohledu na to, v kolik měl vlastně přijít... :o/ No, za normálních okolností bych se asi poohlédla po jiném lékaři, ale zrovna v tomto případě se radši smířím s delším vysedáváním v čekárně.

Musím pochválit Hynka, že i přes delší čekání byl hodný, ale začíná být poněkud - vyčůraný. Jedno kakaíčko si vyžádal už při příchodu, že bude hodný, druhé při odchodu, že byl hodný... MMCH na penízky se tentokrát zeptal už při vypravování se z bytu, asi pro jistotu. Abych se tu opět neprezentovala jako matka, která řvoucímu děcku rve sotva ochutnané kakao od úst, tak tentokrát přidávám snímek, na kterém si Hynek na pití pochutnává (pokud ho kupujeme při odchodu, tak ho dostává až na dětském hřišti u tramvajové zastávky, aby cestou stihlo vychladnout).

A abych nezapomněla - prý mám hodnoty draslíku v krvi těsně pod spodní hranicí normy, a proto jsem dostala seznam potravin, které bych ideálně měla jíst. Hádejte, jaká dobrůtka na mne pomrkává z předních míst seznamu? Kdo hádá, že moje oblíbená mléčná čokoláda, hádá správně ;o) :o)
(Po kliknutí do obrázku se fotka zvětší do nového okna.)

1 komentářů:

Pavlína Peroutková řekl(a)...

To je super..jak si drží dospělácky to svoje kakajíčko..a kolem pusy naprosto dětské "vousy" :-)