Pátek 7. března 2008 (den 21)

Hádejte, co jsem dnes chystala k večeři? (a co jsme nakonec neměli, protože jsem hrnec s obsahem sice stihla nafotit, ale už ne postavit na sporák... radši jsem využila příležitosti, že Zbyněk přišel domů poměrně brzy a rychle zmizla ve víru velkoměsta... no, nevadí, aspoň nemusím přemýšlet nad zítřejším obědem ;o) )
(Po kliknutí do obrázku se fotka zvětší do nového okna.)


14 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

super !! i obyčejná čočka dokáže kouzelnou fotku.

Iva Veselá řekl(a)...

No teda, ač čočku nemusím, tuhle bych s chutí snědla :-))))

dib řekl(a)...

óóóó, nádherná fotka!! sakraš, ta moje dnešní čočka tak pěkná ani nebyla :-) asi už tušila svůj šeredný konec v plamenech, narozdíl od té tvojí..

Pavlína Peroutková řekl(a)...

Opět valím oči co všechno a hlavně jak suprovně jde vyfotit!

kaciia řekl(a)...

Super fotka!!

klarissa řekl(a)...

...skvělá fotka...nikdy jsem si nevšimla, že by čočka vypadala tak zajímavě...

Lucka73 řekl(a)...

žjůůůva - super! super! super! pěkná struktura, kapky vody k tomu - no, nádhernýýýýýýý!!!

meowth řekl(a)...

juuu tak to je opravdu uzasna fotka!!!

Věra Turoňová řekl(a)...

no já zírám.. krásné

Petra Míčková řekl(a)...

Krása!To je skoro škoda jíst!

Barbarkaaa Liduš řekl(a)...

úžo, už mám na ni chuť

Celenka řekl(a)...

Tak to nepochopím, jak se normálnímu smrtelníkovi může povést vyfotit takhle krásně ty kapičky.
Tak obyčejnská věc jako je čočka a taková neobyčejná fotka je z toho. Jsi moc šikovná.

KH řekl(a)...

super fotka, jen jsem myslela, že to je hrách a všichni píšou čočka :-)
agáta

katth řekl(a)...

kraaasne vyfocena cocka... ale cim to? ja ji tenhle tyden taky delala, ale vubec neplavala... divne...