Sobota 8. března 2008 (den 22)

Jsou fotky, které se mi jakž takž celkem i povedou, a pak jsou fotky, které se mi NIKDY nepovedou. Ani na opakovaný pokus. Do té druhé kategorie patří narozeniny našich dětí. V mém archivu bych marně pátrala po nějaké hezké fotce rozzářeného děcka nad dortem se svíčkami. Nemám. Jo, nějaký ten zoufalý pokus by se našel, ale hezká fotka... ani omylem. Včera uplynulo právě pět let od doby, co Lady vykoukla na svět :o) , takže na dnešní rodinné oslavě jsem dostala další šanci k zachycení snímku, který bych se nestyděla vlepit do rodinného alba. Ehm, opět jsem ji promrhala :o( No, tak jenom pro upřesnění - Lada není týrané dítě trpící chronickým nevyspáním - ty kruhy pod očima má od foťáku (částečně jsem je odstranila za pomocí PS, ale víc si s nimi neporadím).
(Po kliknutí do obrázku se fotka zvětší do nového okna.)


6 komentářů:

meowth řekl(a)...

naaaaahodou je to moc pekna fotka ;-)

klarissa řekl(a)...

Sylvo, kruhy pod očima mají oba moji chlapi...a fotky z narozenin a vánoc mám všechny na prd vždycky...takže v tom nejsi sama...všechno nejlepší Lady...

Petra řekl(a)...

Všechno nejlepšíííí!!!!

Barbarkaaa Liduš řekl(a)...

vždyt je hezká, na koncetrace na foukání, vše nééééj

Lucka73 řekl(a)...

Přeju opožděně všechno nej jak Ladš - tak tobě. Přeci jen - taly si to zasloužíš ;)

A nebooj, ještě 20-30 let a třeba budeš s fotkou spokojená.... Ale nezaujatým okem - není to tak zlý, jak si myslíš ;)

dib řekl(a)...

fšecko nejlepší!!