Neděle 9. března 2008 (23 den)

Jak už jsem psala na FFF, největším dnešním zážitkem byla návštěva u bráchy za účelem poňuchňání se s mojí neteří. Viktorie Elizabeta i její maminka vypadají úžasně spokojeně. Na švagrové by člověk ani nepoznal, že před pár dny rodila, protože těhotenská kila navíc nechala už v porodnici, neteřinka mi zas vyrazila dech, protože jsem poprvé na vlastní oči viděla miminko, které se dokáže vézt v kočárku, koukat do boudičky a neřvat... ou, děti mám tři, ale tohle fakt neznám, pro ty byl kočárek nepřítel číslo jedna a na milost ho vzaly teprve ve chvíli, kdy už z něj měly výhled po okolí (nebo když jsem jim do korby strčila staršího sourozence).

Hormony se mi bouří i při pouhém vzpomínání, ale čtyři děti v 1+1 (bez výhledu na stěhování do většího) by asi bylo už hodně, že jo? :o( No nic. Tak akorát fotku... a dobrou noc a hezké sny ;o)
(Po kliknutí do obrázku se fotka zvětší do nového okna.)


20 komentářů:

Barbarkaaa Liduš řekl(a)...

ta je užasná,fotka i mimísek, na tuhle jsem nějak zapoměla, a už je pozdě z batoletem už to asi nenrealizuju... :o)))

Pavlína Peroutková řekl(a)...

Kráááásná !! - fotka i Elizabetka a jakou má pěknou barvičku, je taková růžovoučká..já jsem zatím ve fázi přemýšlení, jak bych zvládala 2 děti, takže obdivuju všechny, co máte a zvládáte víc, jak jedno dítko..:-)

Petinka řekl(a)...

Já tě obdivuju, že máš a zvládáš 3. Málem jsi mě dostala do kolen, že bys uvažovala o čtvrtém :-) Mě stačí dva :-D

Iva Veselá řekl(a)...

Jé já tě chápu, sice občas na vše nadávám, ale také mě unáší miminka a dofám, že si ještě jedno někdy pořídím :-)))

Barbora řekl(a)...

Ty mimča jsou kouzelný...Já si zatim jenom půjčuju, už se těšim na svoje, abych to nemusela vracet :-)

Věra Turoňová řekl(a)...

Miminečko je krásné

meowth řekl(a)...

naaaadhera!!! nemam slov! fotka a hlavne mimi holcicka je uzasna!

klarissa řekl(a)...

...ta fotka je nádherná stejně jako mimi...

Lucka73 řekl(a)...

Fotka je krásná - milionkrát vyfocená a přesto jedinečná!!!!

Jenže malej problém.... já chci miminkooooooooooo!!!!!!! :o)))


bráchový a švagrový gratuluju a maličký přeju do života jen to nej, samý štěstí,lásku a spoustu úsměvů všude, kam kdy přijde. A ať je moooc spokojená v životě!!!

Anonymní řekl(a)...

tak tohle nikdy nezklame....úžasné ;)

Celenka řekl(a)...

Bože, to je nádherná fotka, jak z katalogu na štěstí. Holčička je kouzelná a ten záběr.....něžná krása.

Sarah řekl(a)...

Krásně vyfocená Elizabetka. Líbí se mi mnohem víc než moje fotky Elišky na zádech ležící, spící :-)

Gabiks řekl(a)...

Úžasná fotka, přenádherné miminko. U nás už další mimčo nehrozí, tak se ve mně může bouřit co chce :-). Teda ale dostala jsi mě - fakt se vejdete do 1+1? Já mám pocit, že se někdy nemůžeme vejíto do 3+1 a to jsme jen čtyři ...

Petra Míčková řekl(a)...

Mimi je náááádherné!

dib řekl(a)...

krásná, nádherná fotka.. uf.
polohu tygříka mám moc ráda, navíc v ní děťátko nevypadá tak hračkovitě jako vležmo, působí prostě jako osobnost.
taky elizabet přeju krásný a sladký život..

Monča řekl(a)...

absolutně dokonalý!! fotka i mimi :)

Anastazie řekl(a)...

Lesano, 3 nebo 4, neni to jedno? :-) Co já bych dala aspoň za to jedno, snad se ho jednou dočkám :-)

Ratu řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.
Ratu řekl(a)...

téda, takové růžové miminečko, to je vždycky důvod ke zpytování vlastní budoucnosti.
Ovšem, člověk vítězí čím??
RO-ZU-MEM:-)

15. březen 2008 20:47

Lenka Pokorná řekl(a)...

Ách - to je tak nádherné, jemné a něžné miminko /fotka/....
Já chci taky!!!!!!

Rodičům gratulujeme k nádherné holčičce...