Sobota 14. června 2008 (den 120)

Dneska to tu trochu zahltím fotkami. Jednak mi odjela Verunka na školu v přírodě - z odjezdu jsem ale nakonec žádný snímek nevybrala... určo něco přihodím, až se vrátí ;o)

No a pak jsem byla s rodiči na Klamoklání, kde vystupoval i můj brácha. Šermuje ve skupině Kadeti, což (jak mi vysvětlila máma) jsou chlápci, na jejichž představení jsem se prý chodila koukat už malý skřítě do Juldy-Fuldy na Fontánu. Nj, jenže to bylo ještě v době, kdy neexistoval internet (zato začínali pomalu vymírat dinosauři... aspoň mám poslední dobou ten pocit...), takže si to vůbec, ale vůbec nepamatuji a dohledat to nelze. Moje děti na tom jednou budou líp: až jim začne selhávat paměť, budou mít tento blog s fotografiemi :oD Brácha je na první fotce ten v zelenožlutých kalhotách.

Cestou z Klamovky nás moje teta se sestřenkou (jj, ti taky byli s námi... a ještě bráchovo manželka s mimčem) zatáhli na náměstí Republiky na výstavu Alive. Vřele doporučuji, je až do 5.10.2008 a fotky jsou tak nádherné, že jsme byli nadšeni nejen dospěláci, ale i Lady s Hynkem. Až se vrátí Verča, rádi se zajdeme podívat ještě jednou s ní :o)
http://www.zemekrasnaneznama.cz/ - info o výstavě
http://www.yannarthusbertrand.com/goodplanet - vystavené foto (ve velkém ale vypadají daleko úúúúžasněji)
(Po kliknutí do obrázku se fotka zvětší do nového okna.)






3 komentářů:

dib řekl(a)...

některé jsou opravdu drsné :-) hlavně pán se taženýma kalhotama :-D
parádní reportáž!

Lucka73 řekl(a)...

No tééééda, ty šermířský jsou úúúžasnýýýý!!!!! Paráda!!!

A prohlížení megafotky - taky super mooment, super zaujetí - samej skvost je to tady!!

Dadouch řekl(a)...

Úžasná fotodokumentace, brácha má super koníčka....