Neděle 15. června 2008 (den 121)

Svazovala jsem starý papír do sběru a vypadlo na mne vysvědčení, které Verča vystavila pro jednoho spolužáka (ano, na posledních třídních schůzkách jsem si všimla, že na nástěnce visela její práce na téma: chci se stát učitelkou). Přiznám se, že nad pětkou z "ošahávání holek" jsem zůstala poněkud rozpačitá a přemýšlím: má ta pětka vyjadřovat něco jako poznámku za nevhodné chování... nebo snad je to ocenění slabého výkonu? Každopádně svoji prvňačku jsem až doteď považovala za daleko nevinnější stvoření, které o tom pravém světě zatím neví prakticky zhola nic...
(Po kliknutí do obrázku se fotka zvětší do nového okna.)


3 komentářů:

dib řekl(a)...

tak to je drsné :-(
ach jo, to jsou situace..

Lucka73 řekl(a)...

Tak já se tu řežu jak magooor :oDDDD

Malá je drsoňka :))))) A tohle ti NEBUDE věřit, až jí to budeš v 17-ti připomínat...

KH řekl(a)...

chachááá, to mě pobavilo :-)
já si pamatuju, že jsem ve 3. třídě měla velkou lásku, spočívalo to ve štípání a honění po třídě :-)
mají svůj život, jsou to lidské bytosti s vlastní vůlí, vlastními zážitky, vlastními touhami a láskami...my to holt musíme akceptovat. ta moje 18měsíční mě už te´d občas překvapí a donutí si uvědomit, že ji musím respektovat.
agáta