Středa 12. března 2008 (den 26)

Díky Projektu jsem si navykla (skoro) všude s sebou tahat foťák. Ovšem dnes jsem objevila, že asi s sebou budu muset nějak přibalit i stativ, protože občas na foťáku nastavím takové hodnoty, že nemám šanci ho v ruce udržet... a přenastavením na hodnoty s kratším časem zas nejsem s výsledkem spokojená. Nu, přiznejme si to - Photoshop se opět zapotil, než z něj vylezlo něco pro mne přijatelného... MMCH zjistila jsem, že když ve foťáku zapomenu nastavení vyvážení bílé pro žárovkové světlo a fotím proti právě se zatahující obloze, foťák mi udělá fotku roztomile kolorovanou do modra... Jenom mě nějak nenapadá, jak toto zjištění využít v praxi :o/


6 komentářů:

Pavlína Peroutková řekl(a)...

Fíííha to se mi líbí, pěkná kompozice..barvičky..a vůbec-dobrá práce!

čiřikaví řekl(a)...

to je moc pěkný - vyvážený a dobrá kompozice - doufám, že jsi nečekala dlouho na správné světlo :)

klarissa řekl(a)...

..jůůů...mě se taky moc líbí...

Ratu řekl(a)...

nádhera, nevím přesně co na té fotce chválit, líbí se mi prostě všecko:-)

Lucka73 řekl(a)...

I mně se to moc líbí - pěkná, silná fotka... možná bych ještě zkusila to vzít víc od země, aby hlava ptálka a zobák ještě víc trčely do oblohy. Ale dost možná, že by to pak bylo "laciný"....
ale je to moc povedená fotka!!

katth řekl(a)...

taky moc libi... ;)
ale je fakt, ze pri takovemhle svetle uz se to fakt v rukou drzet moc neda...