Úterý 11. března 2008 (den 25)

Od samého počátku docházky do školky si holky tahaly s sebou nějakou svoji hračku. Jednu, dvě... občas i tři, pokud jsem ráno nezakročila. Verča v této činnosti pokračuje i ve škole a bez hračky v aktovce neodejde z domova. OK, učitelkám to nevadí, tak proč by mělo zrovna mne, že jo.

Ráno děti rozváží Zbyněk a přiznávám, že málokdy mívám přehled, s čím holky z domova odchází. Když jsem dneska Lady vyzvedávala ze školky, tak jsem jenom šokovaně sledovala, co všechno si do dvou tašek balí. Nějak se nemohu zbavit dojmu, že Lada z nějakého důvodu předpokládala, že v noci školku navštívili zloději a co mohli, to ukradli, tak si pro jistotu nabrala dostatečné vlastní zásoby... nu, nedalo mi to a tu hromadu věcí jsem si prostě musela vyfotit... minihřebínky a sponky k poníkům a bárbíně vidět nejsou, protože někam zapadly...
(Po kliknutí do obrázku se fotka zvětší do nového okna.)

3 komentářů:

Pavlína Peroutková řekl(a)...

To je paráda, u dětí holt člověk asi nikdy neví, čím ho překvapí..:-) chválím učitelky, že jim za to nenadávají..

dib řekl(a)...

je pro mě nepochopitelné, že to pak dokázala sesbírat a přinést zpátky domů.. mates by to už nenašel, a já su poslední, kdo by si pamatoval, co je jeho..

Lenka Pokorná řekl(a)...

Hezký!! Malá má taky slabost pro koníky :-D Pokud nás od září vezmou do školky budeme na tom určitě stejně...