Čtvrtek 13. března 2008 (den 27)

Zejména kvůli kroužkům chodí Verunka do družiny - po vyučování je strčena k družinářkám, s nimi dojde na oběd, ty ji po obědě vyexpedují na kroužek a po návratu z kroužku si ji vyzvedávám já. Postup je následující - zazvoním na družinu, že si jdu pro dítě, a poté jak trubka čekám... a čekám... a čekám... než si milostivá dohraje a uklidí a vůbec usoudí, že tedy jako jo, půjde domů. Občas musím na družinu zazvonit znova s dotazem, zda družinářky nezapomněly vyřídit můj vzkaz, že již jsem zde... Poté Verča projde kolem skleněných dveří u hlavního vchodu do školy, zabuší na sklo a zamává mi. Pokud toto mávání Hynek pro samé hraní na schodech nestihne, je z toho řev. Nikoli Verči, ale Hynka, samozřejmě. Následuje přesun ke vchodu do šaten (a Hynkovo sbírání kaštanů) a teprve poté jsem doopravdy se svým dítětem. Aha, a veřejně přiznávám, že cedulku o zákazu vstupu rodičů do šaten ignoruji, jinak bych se taky Verči nemusela dočkat... je schopná se i v těch šatnách s někým zakecat...

Tentokrát jsem využila toho, že v chodbě čekám sama a odvážila se vytáhnout foťák... když je se mnou horda dalších rodičů, nechávám ho uklizen, neb vytáhnout ho a fotit dítě přes sklo, připadala bych si poněkud... nu, hloupě. Ovšem popravdě - pocitu trapnosti jsem se stejně nevyhnula, protože kde se vzala, tu se vzala, najednou vedle mne stála Verči třídní a já si ji pro samé focení ani nevšimla...
(Po kliknutí do obrázku se fotka zvětší do nového okna.)

2 komentářů:

klarissa řekl(a)...

...vyndat nevyndat (foťák)...to je moje věčné dilema...kolikrát ho už držím v ruce, ale stále v tašce a je mi trapně ho vyndat a cvaknout...musím se zbavit pocitu trapnosti a dodat si odvahy asi co nejdřív, jinak budu mít fotky jen z Matesa jak se někde šklebí...no, mám na to víc jak 300dní...

Ratu řekl(a)...

jééééééééé, to je super, dobře žes ho vyndala.
Klarisso, když budeš mít někde to logo, můžeš vytahovat jak se ti zachce(já teda chápu, že ostatní to nebudou chápat)ale už pro ten pocit:-)