Sobota 22. března 2008 (den 36)

V zájmu klidné práce jsme děti opět dopravili k babičce a dědovi (budiž jim velký dík za pomoc), takže jsem dneska mohla celý den v naprosté pohodě... spát :o) Důkladně odpočinutá se na práci chystám zítra. Na dnešním snímku je tramvaj - ne snad, že bych s ní někam jela, ale připomíná mi jednu příhodu, na kterou si při každém setkání s ní vzpomenu a vždycky se mi zvedne nálada :o)

On je Zbyněk vláčkař, doma máme sklopné kolejiště a spoustu mašinek, na výlet jezdíme zásadně vlakem a tak není divu, že děcka milují nádraží a jsou celí diví po vláčcích. Hynkova láska na první pohled bylo Pendolino.

Jednou takhle s Hynkem stojíme na Karláku a najednou se ze zatáčky vynoří "nová tramvaj". Sotva ji Hynek koutkem oka zahlédnul, okamžitě zkameněl, vytřeštil obě kukadla a zmohl se na pouhé obdivné vydechnutí: "Pendolíno..." Aniž z ní spustil zrak, tak si několik vteřin vše tiše přemýlal v té své hlavince, pak s ní moudře pokýval a s pochopením prohlásil: "Aha. Tak TADY se schovalo..."
(Po kliknutí do obrázku se fotka zvětší do nového okna.)


6 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Wau.....tak to by bylo něco i pro mého synka....vše co se pohybuje po kolejích miluje ;)

čiřikaví řekl(a)...

pendolino - super - uz se tesim az jakub doroste do tehle rozumbradovske nalady...

krasny fotky, nestiham komentovat vsechno, ale jsou super !!

Barbora řekl(a)...

Hyneček má dobrej postřeh :-))

Lucka73 řekl(a)...

No, já si nejdřív myslela, že máte malej byt.... a vy tam míváte i Pendolíno?????? :oDDDDDDDDDD

Ro řekl(a)...

Koukám, žes byla u nás za rohem :-))) - v sobotu před třetí hodinou jsem zrovna do téže nastupovala přesně v Holeškách - já tam ale vyfotila dva bezdomáky naproti v parčíku, jak se hádali s poldou - ale nepovedlo se, do projektu jsem nedala. Pendolíno jezdí o pár metrů dál, blíž k řece, Johana ho chodí okukovat na most, když s tátou pod mostem rybaří.

Pavlína Peroutková řekl(a)...

tak Pendolino vidím taky prvně..DÍKY :-)