Neděle 23. března 2008 (den 37)

Se Zbyňkem jsme využili bezdětného večera a šli se projít. Vrazila jsem mu do rukou staviv, abych během procházky mohla jenom tak zkusmo cvaknout několik obrázků. Výsledek mě nijak neoslnil, Photoshop se opět musel snažit :o/ ale co už, noční procházka se mi moc líbila. A to i přesto, že mi byla zima, zima, ZIMA... což ostatně můžete vidět na prvním snímku, kdy jsem zkoušela fotit jenom tak z ruky ;o)
(Po kliknutí do obrázku se fotka zvětší do nového okna.)


11 komentářů:

Lucka73 řekl(a)...

:o)) Na první rychlokuk jsem si myslela, že máš drátkovaný vajíčko (zlatým drátkem) - už asi z těch velikonoc blbnu :oDDDDD

Noční záběr je príma!!!! A máš u mě 100 bodů, že na bezdětnej večer s manželem taháš stativ - klobouk dolů!!!!

Věra Turoňová řekl(a)...

Jo jo, krása nesmírná je ta naše Praha stověžatá a v Tvém podání je ještě hezčí

Celenka řekl(a)...

Teda ten hrad je nádhernej. Ten stativ jen tiše závidím. Taky bych ho tahala všade.Moc pěkná noční fotka.

Dadouch řekl(a)...

Praha je nádherná :o) a to první foto je fakt zajímavý..............

dib řekl(a)...

mně se víc líbí ta drátkovaná :-) myslím, že by byla supr do nějakého turistického prospektu.. praha vás totálně zblbne.

Pavlína Peroutková řekl(a)...

tak to u nás na "malým městě" tolik světýlek nikdy neuvidím..moc pěkný pro nás z Moravy :-))

Petra řekl(a)...

Krásné noční fotky!

klarissa řekl(a)...

...to je super noční panoráma....uff

Gabiks řekl(a)...

moc pěkná fotka hradu ... a na té první to vypadá jako záměr :-)

Michaela K. řekl(a)...

krasnej nocni zaber (teda ten druhej :-) ), to me se v zivote nepovede, fakt pekny.

Sarah řekl(a)...

To musela bejt ale ddddděsná zzzima! Povedené obě dvě, ale ta horní je mi tak nějak bližší :-)