Pondělí 24. března 2008 (den 38)

Velikonoční nástěnka u mých rodičů ve vchodě paneláku. Ty perníčky voní, až se mi sbíhají sliny a mám chuť nástěnku očesat ;o) MMCH stejně voňavá byla i vánoční nástěnka...
(Po kliknutí do obrázku se fotka zvětší do nového okna.)


3 komentářů:

Lucka73 řekl(a)...

Kurňa, já mám dneska nějakou přebujelou fantazii - hned mi napadlo - no jo, moderní doba - už jsou perníkový i paneláky.. :o)))

Ale pochvala těm, kdo se tak starají - že nebydlí v kleci jakomy ostatní....

dib řekl(a)...

čučím a taky slintám.. jsem ráda, že někde se ještě někdo má chuť sdílet.

Gabiks řekl(a)...

Tak to nechápu, že to na nástěnce vydrželo ... já u nás dala v přízemí na nástěnku jednou loňské perníčky na ozdobu a ještě ten den byly v tahu - a to byly rok starý a tvrdý a už vůůbec nevoněly ...