Úterý 25.března 2008 (den 39)

Dnešní fotka je jenom tak honem rychle cvaknutá přes sklo okna, ze kterého jsem náhodou vyhlédla od účtování. Přesně toho psa si chci vyfotit už nějaký ten rok, ale zatím jsem ho nikdy nepotkala ve chvíli, kdy jsem měla u sebe foťák a zároveň zrovna měla možnost fotit (ono třeba z autobusu nemám moc šancí rychle vytáhnout foťák a přes lidi fotit, že). Nikdy mě nenapadlo, že i psi mají své ortopedické pomůcky a už vůbec bych nevěřila, jak přirozeně se s nimi dokáží pohybovat.

S Lady jsem byla u MUDry na pětileté prohlídce. Dělala naprosto stejné úkoly, jako před víc jak dvěma lety Verča... a nevěděla si rady s naprosto stejnými úkoly :o/ Takže opět se sestřička nedočkala žádné básničky nebo písničky (MMCH Lady je po mně a věčně si sama pro sebe něco prozpěvuje... akorát v ordinaci se tváří, že vlastně vůbec žádnou nezná) a opět Lady nedokázala říct, co vidí na černobílém obrázku (nikoli na obrázku ve škále šedi, ale opravdu jenom černém a bílém) s jakýmisi kočkami za mřížemi. Posledně jsem ty příšerné staré obrázky nekomentovala, ale tentokrát jsem se neudržela a vysvětlila sestřičce, že Lady zoologickou zahradu poznat nemůže, protože (alespoň v pražské) ZOO už dneska žádné mříže nejsou. Sestra se tomu podivila, nicméně slíbila probrat s lékařkou, zda by nebylo vhodné obrázky aktualizovat. No, za necelé tři roky půjde na pětiletou prohlídku Hynek, tak jsem na tu aktualizaci zvědavá...
(Po kliknutí do obrázku se fotka zvětší do nového okna.)

3 komentářů:

Lucka73 řekl(a)...

Bohužel i zvířata potřebují takovýhle pomůcky - tohle je nějaká domácí výroba - o to víc se cení!!!!!


Jinak je známá věc, že posuzovat děti podle toho, co předvedou u doktora na "výročních" prohlídkách, tak jsou němý, hluchý a slepý :o))))))

Celenka řekl(a)...

Tohle je moc pěkná dokumentační fotka. Ten pes je klikař. Má zřejmě páníčky, co ho fakt milujou.

Gabiks řekl(a)...

To je fakt zajímavá fotka. Osobně jsem ještě nic podobného nepotkala, ale viděla jsem páníčky, jak své nemocné pejsky nosí venčit v brašně nebo vozí na kárce ...