Pondělí 17. března 2008 (den 31)

Velikonoční a jarní zpěvy u Lady ve školce, kvůli počasí nikoli venku, ale ve třídě. Mumraj víceméně nepředvídatelně se pohybujících dětí na malém prostoru jsem přes hlavy ostatních rodičů a přátel školky fotit nezvládla, ale to pro mne nebylo žádným překvapením. Ostatně, mne nepřekvapilo, ani když mi v nejlepším začal lumík stávkovat :o(

On to totiž dělá prakticky od začátku Projektu - prostě na mne najednou zamrká monitorem a blik... zhasne. Musím ho vypnout, nechat chvilku odpočinou, a pak zase jedeme dál. Už jsem s ním kvůli tomu chtěla do opravny, ale za prvé nemám peníze (a co bych si pak počala, kdybych třeba měla oficiálně sděleno, že už dosloužil a mám si radši koupit nový přístroj) a za druhé čím bych asi tak fotila po dobu, než ho nějaký fotografí doktor prohlédne (když byl ve stejné situaci můj předchozí Coolpix, tak trvalo asi měsíc, než jsem se dozvěděla, že cena opravy by převýšila nový foťák). A za třetí lumíka mám asi tak rok, takže nemá nárok přestat fotit.

Mno, postěžovala jsem si a teď už fotky. Výjimečně vkládám tři - kdo ví, kolik (a jestli vůbec ještě nějaké) fotek lumík ještě cvakne, než odejde nadobro...
(Po kliknutí do obrázku se fotka zvětší do nového okna.)




5 komentářů:

Sarah řekl(a)...

Potvora Lumík... Ty ale nesmíš vypadnout z Projektu kvůli foťáku! Žere monočlánky, nebo je tam akumulátor? Ten nám u bývalého kompaktu dělal podobné kousky, neboli ke zotavení stačila investice cca 350 Kč do nového.

klarissa řekl(a)...

...krásné fotky....a Lumík je snad v záruce, ne?...jdi se někam pozeptat....

čiřikaví řekl(a)...

Lesano - musis mu domluvit, protoze delas krasne fotky a uplne jsi me prenesla do skolky na oslavu jara !!

dib řekl(a)...

ehm.. ta paní se tam bláznivě zběsile točí anebo jsi ji úmyslně rozmazala?? jinak teda ta první upravená fotka - fíha! vypadá tajemně a jaski staroslovansky, jakože fakt silně folklórně :-)

Lucka73 řekl(a)...

Mně se teda moc líbí ta první - upravená - super!!