Neděle 16. března 2008 (den 30)

Když jsme si k rodičům jeli pro děti, tak jsem si chtěla vyfotit Džina. Jako našeho psa. Tedy teď už rodičů. Já totiž nedávno prohrabávala staré fotky (opravdové, papírové ;o) ) a ať jsem hledala, jak jsem hledala, krom vyloženě štěněcích jsem našla už jenom jeden snímek. Asi dva roky starý. Nu, nejvyšší čas pořídit další obrázek ;o)

Původně jsem myslela, že na fotce bude jen a pouze Džin... on mi ale neustále utíkal ze záběru a naopak Lady se mi před objektiv přímo cpala, tak jsem ji zneužila - dostala povelem psa držet. Tak tady oba jsou:
(Po kliknutí do obrázku se fotka zvětší do nového okna.)


5 komentářů:

klarissa řekl(a)...

...moc jim to sluší oběma...

Ratu řekl(a)...

teda, to jsou sympaťáci:-)

Sarah řekl(a)...

Koukají moc sympaticky. Lady má moc hezké oči. Jaké oči má Džin, není vidět :-)

dib řekl(a)...

dvě zvížátka :-) lady působí, jako by se vtělovala do pejska, posedem, púohledem aj tím pramínkem přes oči :-)

Lucka73 řekl(a)...

zdá se mi to, nebo koukaj ouplně stejně?? :)))