Červen 2009 - 4. týden (den 173-179)

22.6.-28.6.2009
V televizi dávají Harryho Pottera... nikdy mě nijak nebral, až jednou o noční bylo v práci nějak nečekaně klidno a já ve skříni vyštrachala jeden díl, který tam kdosi kdysi zapomenul... od té doby jsem si přes Verču vypůjčila v knihovně i další díly, ptž mě knížka docela zaujala... ona tak hezky sedne k mojí depresivní náladě... však chudáček malej Harry, kterého věčně všichni nechápou a furt ho chce někdo zabít No a využila jsem příležitosti a podívala se na něj i v televizi. Kupodivu film se mnou sledoval i Hynek a dost se mu líbil, věčně ho komentoval, věčně bylo něco "hustýýý"... tento nekvalitně zachycený nadšený úžas byl z rarachů vypuštěných z klece...


A další výlet... za netopýry. Holky milují netopýry... skoro stejně, jako pandy.

0 komentářů: