Sobota 26. července 2008 (den 162)

A je tu sobota, čas vrátit se domů :o( Využíváme skutečnosti, že z Moravy je to do Vídně o něco blíž, než z Prahy a už se Zbyňkem vyrážíme na holkám dlouho slibovaný výlet za pravými živými pandami :o) Ze ZOO v Schönbrunnu jsem nadšením bez sebe :o) akorát velká škoda, že Zbyněk není zvyklý chodit s dětmi do ZOO. Kdyby byl, pak by ho určitě ani nenapadla myšlenka, že na okouknutí pand nám stačí tak hodinka, takže bez mého vědomí cestou domů naplánoval ještě návštěvu u jedněch známých ve Steyeru.

Mno, plánovat může, co chce, stejně jsme se mu odmítli ze ZOO hnout dřív, jak po čtyřech hodinách... a i tak jsme samozřejmě neviděli všechno :o( (zas na druhou stranu - není to dost dobrý důvod pro opakování výletu? ;o) ) Ovšem i přes krátkou a neúplnou prohlídku jsme se vrátili plni dojmů. Takže mi jistě odpustíte, když i dneska přihodím víc, jak jednu fotku.

Rozhodně na blogu nesmí chybět panda - konečně, kvůli té jsme do Vídně jeli ;o) Neodpustím si přidat "plyšáčka" koalu, kterou jsem měla chuť ze stromu sundat a pomuchlovat :o) Motýla se "skleněnými" křídly jsem sice už viděla na výstavě Alive, nicméně vidět ho naživo bylo něco úplně jiného, než jenom na fotce (byť můj záběr se s tou fotkou samo ani srovnávat nemůže). Hrocha už jsem živého nejednou viděla, ovšem vždy jenom jako oči vykukující z vody nebo velkou živou horu ležící na břehu - jejich vodní boj byl pro mne napínavou novinkou.

A několik dalších fotek jsem přidala do svého nového alba:
http://lesana2311.rajce.idnes.cz/ZOO_Viden/#album
(Po kliknutí do obrázku se fotka zvětší do nového okna.)





3 komentářů:

Mony řekl(a)...

Moc krásné fotky...zvířena jak vyšitá. Hned bych se tam rozjela pokoukat :-)

Anonymní řekl(a)...

ten hroch je supr

klarissa řekl(a)...

....krásné zvířecí fotky....hroši jsou úžasný...