Červen 2009 - 3. týden (den 166-172)

15.6.-21.6.2009
Školka - loučení s předškoláky. Tento lákavý dort si předškoláci (skoro) sami upekli... a moc se jim povedl :o)


Zbyněk a slevy... No, už jsem tu na toto téma psala. Jako možná bych ještě dovedla pochopit, že si Zbyněk myslí, že nic nepotěší srdce ženy víc, než kalhotky za desetikačku z výprodeje... ovšem je mi záhadou, jak si asi tak Zbyněk představuje, že kalhotky velikosti S narvu na zadek XL To opravdu ten nepoměr nevidí... nebo se mi snad jenom snaží naznačit, že bych s ním taky měla konečně hejbnout a "něco" s ním udělat? Ať tak nebo tak, začala jsem chodit do fitka. V práci mi totiž zůstaly uniformy z doby před dětmi a nemůžu si pomoct, mám dost výrazný problém zapnout kalhoty v pase. Popravdě - od Vánoc jsem přibrala dvě kila a kalhoty už zapínám ze tří knoflíků na jeden Nerada chodím do fitka, mívám z něj deprese, jsem pohybový antitalent a trenérům ze mne celkem pravidelně tečou nervy . Teď se depka přihlásila taky - najednou si všímám věcí, které jsem dřív neviděla a rozbrečí mě prakticky všechno... stačí mi jediný pohled na ženskou s kozami od dvojek výš nebo na chlapa se foťákem od deseti táců dráž... a už mi po obličeji tečou slzy nad nespravedlností světa :o/ MMCH ptž blog (jako obvykle) píšu se zpožděním, tak vám klidně můžu prozradit, jak si stojím: mám za sebou měsíc cvičení, polovinu předplacených lekcí určených zejména na zhubnutí spodní části těla (abych zase zapla ty pitomý kalhoty) a výsledek? Jeden z knoflíků už mě měl plný zuby, udělal cvrnk... a zmizel kdesi v dáli pod skříňkami :o/ (no, pokusila jsem se o optimistický pohled - aspoň se nemusím trápit tím, že ho nezapnu)

1 komentářů:

Barbarkaaa Liduš řekl(a)...

Ceský oplácaný holky jsou nej, já mám milion xxx a žere mě to čím dál míň, hlavní je srdíčko