Červen 2009 - 2. týden (den 159-165)

8.-14. června 2009
Ve školce dělali nábor z umělecké školy a Lady si domů přinesla přihlášku, že prošla talentovkama mimo jiné i na výtvarku. Netuším, co jí učitelky navykládaly, ale moc stála o zápis na ZUŠ-ku... no, tak jsem ji zapsala. V tu chvíli se ozvala Verča, že když bude chodit Lada, tak že tedy ona jako taky. Zajímavé - když jsem se ji na začátku druhé třídy pokoušela popostrčit na výtvarný kroužek ve škole, tak se nad ním ani nezamyslela a rovnou ho odmítla, že nezájem... a najednou se dožaduje zápisu na ZUŠ-ku... a když jsem ji upozornila, že bude muset nejdřív udělat přijímačky, tak se na mne jenom nevěřícně podívala a s údivem se otázala: "Proč? Já přeci umím kreslit."... takže od září budou chodit holky obě. Velice často mívám pocit, že by si potřebovaly holky jedna od druhé odpočinout a mít každá své vlastní zájmy, ale ony se jedna druhé drží jak klíště a to i přes to, že se věčně hádaj a pošťuchují (a žárlí na sebe).


O víkendu děti byly se Zbyňkem opět na výletě a tentokrát jsem se k nim přidala taky. Výlet mi byl dělaný na míru - klídek a pohoda na několika metrech čtverečních, kdy si můžu v klidu sednout na zadek a pozorovat broučky a nikdo mě nehoní nikam k žádnému cíli, kterého je potřeba dosáhnout... paráda :o) Tedy, ne že by mi vadilo někam chodit, to ne, naopak, chodím ráda. Ale takové obyčejné sledování havěti, to je pro mne super relax.


0 komentářů: