Neděle 6. dubna 2008 (den 51)

Bylo asi tak jedenáct v noci, když jsem z dětského pokoje uslyšela podivné zvuky. Myslela jsem, že některé z dětí brečí ze spaní, tak jsem šla zkontrolovat situaci... a vidím, jak Lady sedí na posteli a pobrukuje si. "Copak je, Lady?" ptám se a skláním se k ní. "Bolí tě něco?" - "Ne," odpovídá Lada. "Já si jenom dělám stíny," říká a ukazuje mi na stěně stínového kohouta. Teprve teď jsem si všimla, že v pokoji svítí lampička a dochází mi, že Lada neplakala, že si jenom povídala s postavičky ze stínů.

Došlo mi, že vlastně ještě za dnešek nemám žádnou fotku a že to jediné, co bych v tuto dobu mohla cvaknout, je hora špinavého nádobí vedle dřezu, kterou sice ještě musím zlikvidovat, ale vůbec se mi do toho nechce. Jdu si pro foťák a ptám se Lady, jestli mi ještě ukáže nějakého hezkého ptáčka, že bych si ho ráda vyfotila. Lada hluboce přemýšlí, co mi odpovědět, nicméně z horního patra palandy se bez zaváhání ozývá Verča: "Mamííí, já, já ti udělám ptáčka, jóóó?"

Co z toho vyplývá? Že je naprosto jedno, v kolik vyháním děti do postele. Stejně v ní usínají teprve tehdy, když chtějí ony samy. Jenom je mi záhadou, jak je vůbec možné, že si Verči učitelka nestěžuje na pospávání v lavici... i když... třídní schůzky jsou zrovna zítra, kdo ví, co se na nich dozvím...
(Po kliknutí do obrázku se fotka zvětší do nového okna.)


7 komentářů:

klarissa řekl(a)...

.....ta fotka je úžasná...

Ratu řekl(a)...

No ty bláho, to je krása...já chci mít taky takové inspirativní děti:-)

katcha řekl(a)...

No to je nádhera,asi to zkusím podobně jako Ty,je to fakt originální....

Pavlína Peroutková řekl(a)...

ta fotka je krááásná, kouzelná a přitom ani ne nějak strojená! povedený a dítka šikovný

ajka75 řekl(a)...

Uzasne

Lucka73 řekl(a)...

Fíí -super světlo, krásná fotka!!! Téda - myslím, že se vyplatil čekat do noci bez fotky - tuhle fotku by nepřebil žádnej pavouk - dyk těch ještě bude......

dib řekl(a)...

nevím co víc k tomuto příspěvku říct, už jsem to napsala v minulém komentáři.......
paráda.