Pondělí 7. dubna 2008 (den 52)

Třídní schůzky. Naprosto bezproblémová akce. Verča s učením a chováním ve škole problémy nemá, takže s učitelkou není třeba nic řešit. No a děti si můžu vzít na schůzku s sebou, neb ve třídě je i koutek s hračkami, takže se zabaví a neruší, tudíž ani hlídání nemusím zajišťovat. MMCH Ladu tentokrát zaujal psací stroj a klávesnice od počítače a zaujatě si porovnávala, jestli je rozložení písmenek na obou stejné - moc mě mrzí, že jsem si její zaujatý výraz nezvládla vyfotit. Přeci jenom kdybych po třídě běhala s foťákem, bylo by to jaksi nezdvořilé vůči učitelce, která nám vykládala o škole v přírodě, ředitelském volnu a dalších důležitých věcech :o/

Aha, a málem bych zapomněla - děti z 1.A dneska odložily tužky a začaly psát perem :o)
(Po kliknutí do obrázku se fotka zvětší do nového okna.)


3 komentářů:

klarissa řekl(a)...

...no vůči učitelce by to bylo sice nezdvořilé, ale mi přišly o pěknou fotku....a je nás víc... :o)....Mates dostal pero už před vánoci mezi prvníma, dostávali je postupně jak kdo psal...

Ratu řekl(a)...

jů, máte krásné starodávné dveře do třídy, jako my v naší malé školičce, kam jsem chodila do první třídy.-)))

dib řekl(a)...

no nic. řeknu to, co jsem si pomyslela už před dvěma měsíci..
nechápu, jak je možné, že dokážeš úplně obyčejné věci fotit tak, že se u nich člověk zastaví, a dlouho namáhavě přemýšlí, co je to cosi, co z nich dělá "fotky".. furt jsem nepřišla na to, jak to okopírovat.
na tvůj blog prostě chodím strašně moc ráda.