Sobota 5. dubna 2008 (den 50)

Po delší době konečně zase víkend, kdy jsme se Zbyňkem nemuseli sedět u počítače a mohli jsme vzít děti na rodinný výlet :o) A když na výlet, tak samo že vlakem. S sebou jsem si přibalila knížku "Železničářský pitaval" - to je taková povzbudivá kniha ideální pro cestování vlakem. Není velká, má krátké příběhy (takže mezi čtením člověk zvládne i konverzovat s dětmi) a vejde se mi nachlup přesně vedle foťáku, aniž by mi v brašně nějak překážela. A ten obsah! Jedno železniční neštěstí vedle druhého, způsobené jak jinak než lidskou blbostí a nepozorností... Fakt, chcete-li jízdu vlakem nejenom pouze "nějak přežít", ale i si ji naplno prožít - s lehkým mrazením v zádech během jízdy a krásným úlevným pocitem při vystupování - určitě si ji pořiďte a nezapomeňte před cestou přidat do batůžku.

Pokud se na četbu knihy necítíte, tak snad radši ani neprohlížejte dnešní fotky. Je mezi nimi i jedna pouze pro silné povahy. Nejsem hyena, obvykle bouračky nefotím... ale ona ta srážka auta s vlakem na přejezdu tak nějak zapadá do dnešního dne, ilustruje přesně ty příběhy, o kterých jsem si od rána do večera četla...
(Po kliknutí do obrázku se fotka zvětší do nového okna.)





6 komentářů:

Ratu řekl(a)...

Jů, bouračká:-)
no parádní vláčkové fotečky:-)

xrdqgpvm:-((mě to nebaví.-((

Pavlína Peroutková řekl(a)...

no teeda to je vlaková výbavička..paráda!

Ro řekl(a)...

Bůůůů, nemůžeme u vás bydlet?

Lucka73 řekl(a)...

jééé, to vypadá bombasticky!!! Ale tý práce za tím -sestavění - to by se zvládlo, ale údržbáááá!! To je opravdový koň!!!
A vypadá to krásně!!!

dib řekl(a)...

počkej počkej.. když jsem ty fotky viděla kdysi dávno poprvé, chápala jsem to tak, že je to focené kdesi na rodinném výletě - to jsou jako scény u vás doma??
tak to je mazéééc!! pak zas o trošku víc chápu, že to, že vás vidím jako rodinu podivných skoro pohádkových bytostí není tak úplně mimo.
(doufám, že to budeš brát tak pozitivně, jak to myslím..)

dib řekl(a)...

no, i kdyby to byly fakt fotky z výletu, na mém pohledu na vís to nic nemění :-)