Pondělí 23. června 2008 (den 129)

Splnilo se mi mé přání - našla jsem beruščí vajíčka :o) Ještě bych si chtěla splnit další přání - mít foťák, kterým by se mi tyhle malinkaté titěrnosti fotily líp :o/

Předchozí berušky:
28.4. 2008 - larva + kukla
7.5. 2008 - kukla po vylíhnutí
20.5.2008 - kukla + beruška
27.6.2008 - vajíčka po vylíhnutí
(Po kliknutí do obrázku se fotka zvětší do nového okna.)

7 komentářů:

KH řekl(a)...

no teda, to zírám, fakt dobrá fotka a dobrý postřeh, já nemohla o víkendu najít v trávě ani mravence...
agáta

kaciia řekl(a)...

Téda tak to taky vidím prvně... parádní úlovek!!

Jill řekl(a)...

tý jovka, to je super záběr, beruščí vajíčka vidim prvně

Lucie řekl(a)...

Fotka je moc hezká, super nález! jo a vajíčka vidím taky poprvé. Zase jsem o kousek chytřejší...

Anonymní řekl(a)...

Lesano, tam ty, na takové skvělé záběry chodíš? Jednoduše,nemám slov . 8-)

milu řekl(a)...

Lesana, to je neuvěřitelný. Vy snad máte doma umělou líheň berušek :-)

Dadouch řekl(a)...

Lesano Ty jsi tááák šikouná, čučím jak puk 8o) Parádní fotka, u mě je zázrak vyfotit alespoň tu berušku...