Úterý 15. dubna 2008 (den 60)

Na dnešek se těšily jak holky, tak i já - naplánovaly jsme si návštěvu Faty Morgany. Hynkovi to bylo jedno. Sice už na výstavě exotických motýlů byl a dokonce jednoho málem i zašlápl, ale tak se stalo už dávno, před rokem, tam Hynkova paměť nesahá...

Procházela jsem si fotky ze skleníku a nemůžu na blog nedat tohoto úžasného motýlka, letos se mi poprvé poštěstilo ho vidět a všichni čtyři jsme jím byli nadšeni :o) Škoda jen, že lumík si trval na svých časech kolem 1/20, což tedy já z ruky neudržím a je to znát :o( Fotit s bleskem se mi neosvědčilo... tedy, asi by to šlo, kdybych měla čas si pohrávat s intenzitou, ale jednak jsem i letos musela neustále honit Hynka, jednak lumík stávkoval, tudíž když zrovna fotil, musela jsem rychle mačkat spoušť a ne si moc vyskakovat přenastavováním :o/ Nebyl jediný, teplo a vlhko nesvědčilo i jiným foťákům (co jsem tak jedním uchem poslouchala nadávání několika dalších návštěvníků, zatím co jsem mezi zuby cedila nadávky svoje), což ovšem byla útěcha docela slabá.

Pokud vás zajímá info o mém dnešním úlovku, přidávám dva vygooglované linky:
Attacus atlas má téměř půl roku zpoždění
Obří motýli fascinují v pražské Botanické zahradě

(Po kliknutí do obrázku se fotka zvětší do nového okna.)




14 komentářů:

Marti - Norreen řekl(a)...

super motýl a jak pěkně pozuje

katcha řekl(a)...

nádhera,bydlím kousek od prahy a ještě jsem tam nebyla,jsem ostuda,ale vyfocené opět supéér,ty dataily!!!nikdy se mi nic tak nepovedlo

klarissa řekl(a)...

....fotky super, ale když to vidím, takhle z makra, tak se mi ten motýl až tak nelíbí....

Sarah řekl(a)...

Jůůůůů! A tam se smí fotit, nebo člověk musí být drzý? Ta spodní face to face nemá chybu.

Lucia řekl(a)...

nááádhera,,taketo detaile milujemmmten motýl je krásny...

Ratu řekl(a)...

ta spodní, ta je nabušená, ty jsi fakt úžasný fotič:-)

M-Kocurek řekl(a)...

Tý brďo, super záběr. :o)

Mony řekl(a)...

perfektní ...ty musíš být děsný kliďas, že ti tak pozujou

Barbarkaaa Liduš řekl(a)...

Užasný jedna helzčí než druhá ogumovat, ogumovat.... :o))))
a myslím tím všechny pác mě to blbě načítá tak píšu pod jednu

Lucka73 řekl(a)...

nádherný- prostě víc nemůžu dodat - čelist pod stolem, oční koule nalepenáý na monitoru (písmenka vyťukávám vypadlým jazykem)....

Smekám!! UMÍŠ!!!

Lenka Pokorná řekl(a)...

Motýl je nádherný!!! Nejvíc se mi líbí poslední - detail chlupatých tykadel... nádherné!!

Pavlína Peroutková řekl(a)...

To není ani možný!! čumím jako puk, jedním slovem - KRÁSA

KH řekl(a)...

WOW, bravo!
Agáta

milu řekl(a)...

Jsou krásní a ta poslední makro je úchvatná