Pondělí 14. dubna 2008 (den 59)

Dneska měly být na programu dne ploštice, ale pak jsem si to rozmyslela a radši vybrala foto pampelišky. Ono je to celkem jedno, ať už vyberu to nebo ono, nemůžu se splést, obojí moje děti milují. Krom toho, že jsem dnes na žádost dětí vyfotila asi tak všechny ploštice bydlící u zdi krčského hřbitova, tak jsem si domů dovezla i golfky plné žlutých květů pampelišek.

Pro kytičky jsem se rozhodla, protože jsem si vzpomněla na včerejší příspěvek od MichaelyK o "kroucánkách" :o) Taky jsem si jich na pampeliškách už všimla, ale sebekriticky přiznávám, že až poté, co jsem začala fotit makro. Vlastně vůbec do doby, než jsem si někdy před rokem pořídila lumíka, mi zůstala utajena spousta krásných a zajímavých věcí... které jsem prostě dřív neviděla, neb jsou příliš malé a na první pohled nenápadné...

A protože se dneska prohrabávám fotoarchivem v zoufalé snaze vyčlenit a odmazat špatné fotky a zaarchivovat ty lepší (och, i té sebešpatnější fotky mi je zpravidla líto - co kdyby se mi někdy ještě hodila, třeba jako porovnání s nějakou lepší fotkou), přidávám i jednu pampelišku z loňska. Foukací, tu mají moje děti snad ještě o trošičku radši, než kvetoucí ;o)
(Po kliknutí do obrázku se fotka zvětší do nového okna.)



10 komentářů:

klarissa řekl(a)...

...tak krucánek jsem si všimla včera na pampelídě, kterou jsem dávala na blog....ale až na fotce, venku mi to uniklo...jak je dobré koukat na svět přes objektiv... :o)

Iva Veselá řekl(a)...

moc pěkná pampeliška

katcha řekl(a)...

krásný pampeliškový padáček!!!!krásná fotka,obě,tobě to tak jde!!!!

katcha řekl(a)...

krásný pampeliškový padáček!!!!krásná fotka,obě,tobě to tak jde!!!!

Marti - Norreen řekl(a)...

holka, tak tvoje makro mě asi zabije. To je nádhera

Ratu řekl(a)...

lesano, ty jsi šíílená, to tam ten svůj rozmazaný podběl odkvetlý asi ani nebudu dávat:-(

M-Kocurek řekl(a)...

Moc hezké pampeliškové fotky. :o)

Lucka73 řekl(a)...

kvetoucí pampeliška je dobrá, ale nad tou loňskou mi zůstává rozum stát - TOHLE jde vyfotit???? Kurňa, nemám slov!! Paráda! Nádhera!!!

Chci to taky umět! ;o)

Pavlína Peroutková řekl(a)...

tak u tebe člověk stráví fakt hromadu času - ta pampeliška s padáčkem - hmmm, to je lahůdka!

dib řekl(a)...

obě pampelišky jsou nádherné, zázrak v přímém přenosu.
žlutá se mi líbí moc, už jenom proto, že takové pampelišce většinou pozornost nevěnuju, takže jsem ji vlastně nikdy neviděla (moje škoda). škoda toho stínu na letošní pampelišce. ačkoliv, aspoň vidím, že jsi člověk.. a ta loňská, je taky moc krásná..