Středa 16. dubna 2008 (den 61)

Má nálada je stejně černá, jako dnešní snímek... tak snad vám nikomu ani nebude vadit, když protentokrát vynechám všechny kecy.
(Po kliknutí do obrázku se fotka zvětší do nového okna.)

13 komentářů:

Mony řekl(a)...

úžasná fotka a ty barvy...fakt krása. Já chci taky umět :-(

ajka75 řekl(a)...

Ten obrazok ani nieje treba komentovat :-).Je bozsky- makro a s ciernym pozadim zboznujem

Iva Veselá řekl(a)...

Lesano ať je tvoje nálada jakákoliv, tak fotka je to opravdu nádhenrá. Nemám slov

katcha řekl(a)...

Možná nemáš dneska tu správnou náladu,ale tvému umění no neublížilo,je to krásný,máš asi ty správný oči pro objektiv,chodím sem ráda a těším se,co na mě tady bude čekat

JanulaC řekl(a)...

To je krása!!!

JanaO řekl(a)...

Ja len cumim, ake krasne fotky tu mas.Velmi pekne, aj tento zaber je perfektny. Dufam, ze aj nalada sa uz zlepsila ;-)

klarissa řekl(a)...

...to je nádhera...i bez "keců"... :o)))

Lucka73 řekl(a)...

ráda čtu, co píšeš - ale stejně sem chodím pokochat se pohledem - a tohle je nádhera.

Všechno je nádhera.

M-Kocurek řekl(a)...

Kecy nekecy, fotky máš vždycky super, ikdyž nemám právě náladu! A tahle je zase speciální! Super makro a ty kapky, hmmm...

Pavlína Peroutková řekl(a)...

To je pošušňáníčko pro moje oči, parááááda!

Petra řekl(a)...

Je to krása!Ještě se jednou kouknu protože na první kuk jsem nepřišla na to,co to je!

Sarah řekl(a)...

Hm, vynechání keců opravdu nevadí, fotka je žrádlo sama o sobě! A jinak přeju brzký vzestup nálady!

dib řekl(a)...

ano. opět mám pocit, že žiješ v úplně jiném světě než já.
nádherná..
nebezpečná bytost z jiného světa.
(ta na fotce. nebo ty taky?)