Sobota 26. dubna 2008 (den 71)

Dneska šla loď na vodu, Zbyněk byl s děcky v loděnici, já zůstala doma a jenom jsem ti tu tak něco šolíchala... přitom jsem kontrolovala i Verči aktovku. Člověk by nevěřil, co v ní všechno tahá. Ve škole mají momentálně jednu učebnici matematiky, jednu prvouky, jednu angličtiny a k tomu jeden sešit na psaní + jednu žákovskou knížku... a přesto Verči taška je kolikrát těžká, jako kdyby v ní přenášela kamení. Mno, ono vlastně ty kameny v ní kolikrát i přenáší. A taky šišky, spoustu papírů, hračky, třeba i dvě-tři knížky na čtení...

Nemilosrdně jsem tedy vyházela všechny zbytečnosti a podepsala žákajdu. Tu jsem taky vyfotila do Projektu - byla to fuška, protože po včerejší koupeli lumík blbne víc, než doteď a na jeden snímek jsem ho asi tak desetkrát musela vypínat a znova zapínat, než se chytil a něco vyfotil :o/

Jak vidíte, Verunka má samé jedničky... mám pocit, že samé jedničky mají všechny děti ze třídy... kolikrát jsem překvapena, za co všechno se dávají: v matematice za skládání tangramu, v informatice za dopis kamarádovi, ve světě práce za sázení řeřichy, v dramatické výchově za sochy, v češtině za chodící diktát...

MMCH překvapilo mě i oznámení o pozdním příchodu na vyučování. Jak z textu vyplývá, Verča se nejspíš rozhodla studovat základku večerně... ;o)
(Po kliknutí do obrázku se fotka zvětší do nového okna.)



8 komentářů:

Lucka73 řekl(a)...

Vidíš a ty ani envíš, kde se ti po večerech toulá a ona chodí do školy!!! :oDDDDDDDD

Mony řekl(a)...

Téda...že by paní učitelka byla přepracovaná?

klarissa řekl(a)...

....tak to je dobrý...úča je fakt trošku mimóza...i když já se vůbec nedivím, já bych už někde visela, mít na krku tolik dětí....taky někdy cvaknu žákajdu....ale my tam máme i 2....

M-Kocurek řekl(a)...

:o))) Holka se učí ve dne v noci!!!

Sarah řekl(a)...

To je správná projektovka! :-)

Siťa (PST Designs) řekl(a)...

muhehe cháchá to dobrý :-D

milu řekl(a)...

Mě spíš překvapuje, že si udělali razítko i na text poznámky :-)

dib řekl(a)...

chacháááááááááá :-) to je síla :-)