Neděle 27. dubna 2008 (den 72)

Uf, uf, uf... lumík stále víc blbne, než fotí, proto v dnešní fotce nehledejte žádný smysl :o( Pevně doufám, že až se mu podaří úplně pořádně vyschnout, tak že se ještě aspoň na nějakou dobu vzpamatuje a než mu odpadají zkorodované vnitřnosti, bude ještě nějakou dobu sloužit. Na nový foťák jednak nemáme peníze, jednak čím víc procházím parametry digitálních zrcadlovek, tím víc jsem na pochybách, jestli ji vlastně vůbec chci.

Ono totiž na profi verzi s vybavením na makro, jaké by se mi líbilo, mít rozhodně nebudeme a i kdybychom měli, asi bych byla první, kdo by doma ječel, že se ty peníze dají utratit smysluplněji :o( A co se setových objektivů týká, tak mám vážné obavy, že vzhledem k mé zálibě ve focení pišišvorů, by mi z foťáku lezly horší fotky, než z lumíka. A focení broučků se vzdávat nehodlám. Ne, že bych to uměla a ne, že bych se o ně nějak zajímala, ale je to příjemný relax dobře provozovatelný i na rodinném výletě. Stačí poodejít pár metrů od manžela s dětmi a hned se ocitám v jiném světě, ve světě plném zajímavých mikropříběhů... a přitom jsem stále na dohled rodině, čili Zbyněk nemá pocit, že je na děti sám...

Jenže co když se mýlím, co když je nějaká digizrcadlovka cenově dostupná i s vybavením, jaké by mně vyhovovalo? Nemůže mi přeci můj lumík odejít teď, když ještě nemám vybraného nástupce :o(

Jinak děti byly se Zbyňkem opět na lodi, přidávám alespoň jednu ze starších fotek lodičky. Koho zajímá můj vztah k lodím, může kouknout na starší článek. MMCH holky se dnes letos poprvé koupaly ve volné přírodě, tedy na slepém rameni Vltavy. Lady má zpoždění - loni koupel zvládla o téměř dva týdny dříve...
(Po kliknutí do obrázku se fotka zvětší do nového okna.)



3 komentářů:

Lucka73 řekl(a)...

Lesano - kurňa, tohle mi nedělej!!! Přesně moje obavy z koupi zrcadlovky vypisuješ takhle veřejně.... ách jo a to už jsem si myslela, že jsme se rozhodla :o))))

Přejuˇti, ať to lumík přežije ve zdraví a jestli náhodou (fuj, nechci ani domysit), ať máš šťastnou ruku při nákupu!!!

Dadouch řekl(a)...

Super lodička, to musí být super :o))
Držím palce ať je lumík v pořádku a opět fotí tak parádní fotky....

dib řekl(a)...

tuffy je nádherná.
přeju ti, aby sis užila i ty další zážitky, které můžeš, a to dřív, než děti odrostou.