Úterý 4. března 2008 (den 18)

Svícen, který se mi líbí... a také děti ho milují a rády večeří za světla svíček... s fotkou moc spokojená nejsem, ale já si focení schovávala až na noc, až budu mít od dětí klid - no a teď jsem nějaká unavená a ospalá... tak třeba se k němu v Projektu ještě někdy vrátím za bdělejšího stavu ;o)
(Po kliknutí do obrázku se fotka zvětší do nového okna.)


9 komentářů:

klarissa řekl(a)...

zajímavý svícen...

Petra řekl(a)...

Já tyhlety ve tmě focené světýlka vážně můžu!!!!

Iva Veselá řekl(a)...

Mně se fotka moc líbí, super

dib řekl(a)...

krásná.. noc a světla, to je pohlazení pro mňa..

Celenka řekl(a)...

tohle je nádhera. fotka nemá chybu.

Věra Turoňová řekl(a)...

fakt hezké

Lucka73 řekl(a)...

Mně to přijde takový tajemný a "teplý" zároveň - pěkná fotka.

Barbarkaaa Liduš řekl(a)...

Nádherná, míluju světýlka

Anonymní řekl(a)...

Moc hezká fotečka :)

Werinka