Pondělí 3. března 2008 (den 17)

Věřte nebo ne, když jsem dneska odpoledne utíkala pro Verču do školy a Lady do školky (obě měly keramiku, takže jsem je vyzvedávala docela pozdě), tak jsem si najednou uvědomila... že s sebou nemám foťák. Mno, a foťte něco bez foťáku, že jo.

Takže doma jsem vymyslela nouzový plán a cvakla jsem Hynečkův obrázek. Strašně rád kreslí a maluje a vymalovává... a pak vše stříhá... takže jestli chci nějaký obrázek zachránit před nůžkami a uchovat jako památku, tak jedině v digitální podobě.

U tohoto obrázku se mne Hynek zeptal: "Hádej - to je mašinka, nebo potkan?" Nu, co myslíte? ;o)
(Po kliknutí do obrázku se fotka zvětší do nového okna.)

5 komentářů:

dib řekl(a)...

týýýýý woe..
já myslím, že je to neuvěřitelné dílo.. maty čučí a říká že mašina :-)

Marti - Norreen řekl(a)...

kříženec mašinky s potkanem?
ne vážně, dobrej nápad, vždyť o těchle momentech to všechno je

Anonymní řekl(a)...

tipla bych tu mašinu ;-) ,ale dětská fantazie je nekonečná, takže to asi nejlíp ví sám pan autor....

Ratu řekl(a)...

mě to přijde spíše jako mašinka, takže to asi bude potkan, ne???:_)

Andreya řekl(a)...

Tak já tipuju mašinku. Ale i potkan by to byl krásný!:-)