Neděle 2. března 2008 (den 16)

Dnešní odpolední vycházku s dětmi bych klidně mohla nazvat "Putování od kaluže ke kaluži". Chcete se přidat? Tak jo. Na nohy nazujte nepromokavou obuv, do rukou vezměte dlouhé klacky na rozstříkávání vody z louže... a jdemééé!!!
(Po kliknutí do obrázku se fotka zvětší do nového okna.)

10 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Čistě náhodou jsem narazila na tvůj blog a musím říct, že jsem se tu na pěknou chvíli zarazila.Občas jsem tě četla na bloguje.cz a právě přes něj, jsem se dostala až sem. I já ráda fotím.Zkoušela jsem to na různých serverech publikovat ale přišla jsem na to, že nestojím o hodnocení jak dobrá jsem fotografka, ale spíš mi jde o to zachytit kouzlo okamžiku,který se jen tak nevrátí....Ráda bych se zapojila do projektu 365 ,lae netuším, jestli mám se svým focením vůbec šanci......No, ale zkusit se má vše, a kdo se neptá nic se nedozví, tak to risknu......

dib řekl(a)...

týýý vado..
no, čučím ani nedýchám..
s tebou je ta potíž, že ... máš kotel neuvěřitelných nápadů a pohledů.. kopírovat se mi moc nelíbí a dívat se tak nápaditě neumím.. tak závidím.. můžu?? já zrovna tobě závidím s chutí.

Lucka73 řekl(a)...

WAUUUUUUUU - to je boží fotka!!!!! Úžasná kompozice - krása, nádhera!!!

Anonymní řekl(a)...

WAW WAW WAW WAW!!! Skvělý nápad!! Fakt žužo fotka!

Werinka

Pavlína Peroutková řekl(a)...

Suprovní fotka! krááááása - ten úhel a nápad! jsi fakt dobrá!

dypecek řekl(a)...

ty vole jsem padla na zadek... ta fotka je táááák krásná !!!!!!! Kdyby jsi chtěla ráda bych ji scrapla, ale je to samo jen návrh :-)

klarissa řekl(a)...

...teda Lesano...!!!...já chci mít tvůj cit pro fotky...prostě tě asi začnu kopčit....ale postupně a se spožděním, aby to nebylo tak nápadný... :o)

KH řekl(a)...

naprostá bomba!!!!

Petra řekl(a)...

Až jsem zatajila dech!Kouzelná fotka!

katth řekl(a)...

parada!!! fakt se to chce jen umet divat a to ty umis ;)