Ohlédnutí za rokem 2010 - leden

Tak máme leden 2011 a mně to nedalo a honem rychle dodělávám blog za loňský rok. Nějak mi ty fotky chyběly... ne, že bych je neměla NĚKDE v počítači, to mám... ale tady jsou tak hezky poskládané... ach, pravda, krom té většiny, co je na Rajčeti a co samovolně změnily adresu, takže už tu nejsou vidět :o/

Takže - leden. Leden je měsíc, který nemám ráda. Zima sotva začala a do jara stále daleko. Letos, loni, předloni... kdykoli. Moje lednová fotka je focená hned prvního - cestou ze silvestrovského nocležiště k nádraží. Silvetr je asi jedinou výjimkou, kdy se v zimě vyskytuji v lesích a ve skalách... nemám ráda pražský půlnoční rámus... jinak pokud nemusím, z bytu nevylezu a k vyvenčení dětí využívám Zbyňka... beztak přes zimu ve stavebnictví není tolik práce...





No a v lednu také končí školní pololetí, tak tedy vysvědčení holek (fakt si nemůžu pomoct, ale mně se ta slovní hodnocení tak líbí :o) )


0 komentářů: