Tak šťastné a veselé :o)



Nejsou fotky - blbne počítač - není fotopřáníčko Tak jenom obyčejně: šťastné a veselé :o)

A přemýšlím, jak s blogem příští rok... asi nebude. Já jsem totiž loni koncem roku začala chodit do práce. Jenom na zkrácený úvazek, žádná drasťárna... nicméně čím dál tím víc jsem vyšťavená a bez nálady. V poslední době jenom sedím před počítačem, čučím na do Happy Aquaria na Facebooku, poslouchám počítačové žbluňkání vody a sleduji plavání počítačových rybiček... a u tohoto uklidňujícího pohledu si jenom tak tiše sním o rozvodu a soudci, který mi vyrve naše tři haranty z mé milující náruče, svěří je do péče otce a já budu mít povoleno vzít je jednou měsíčně do ZOO a jinak se z dalších rodičovských povinností vyplatím pravidelně zasílanými alimenty... och, to je tak kráááásnááá představa...

Tedy, ne, že by to s dětmi začalo být nějak výrazně horší, než dřív. Ne, určitě ne. Akorát že dřív jejich výchova byla pro mne nutností, ze které jaksi není úniku... a teď jsem poznala, jak se dá krásně lehce tahle povinnost hodit na někoho jiného (jmenovitě - Zbyňka) a jak je jednoduché radši vydělávat peníze... a nemuset řešit neustálé kompetenční spory mezi haranty... nemuset poslouchat věčné stížnosti učitelek na chytré, leč lajdácké dítě... nemuset v roli drába nutit skřety uklidit si bordel v pokoji... nemuset pobíhat mezi školou, školkou a kroužky... nemuset se s dětmi prát, když jim chci ošetřit zranění způsobené jejich rozjíveností... nemuset poslouchat věčné ofrňování nad kdečím... nemuset dalších tisíc a jednu drobnost... Ale jo, zatím to dělám stále já, stejně jako dřív. Jenže dřív jsem to brala jako "prostě život", máme děti, musíme se s tím vypořádat... teď chodím do práce a vůbec, ale vůbec se mi nechce vracet se domů, nejradši bych v té práci přespala... protože doma jsem akorát tak podrážděná, bez nálady, nechce se mi vychovávat děti, nechce se mi uklízet, chci se otočit a jít zpátky do práce, tam je mi fajn...

A tak jenom sedím u stolu a sleduji počítačové rybičky v počítačové vodě... a nic se mi nechce... jenom bych si ráda koupila akvárko opravdické... i když... v něm by mi asi těžko plavali tučňáci, co? ;o)



MMCH - na FB mě najdete pod nickem Lesana Lesanová - předem varuju: nedrbu tam... ale Happy Aquarium přátelé jsou vítáni :o)
http://www.facebook.com/profile.php?ref=name&id=100000517701020

0 komentářů: