Středa 8. dubna 2009 (den 98)

Se Zbyňkem jsme byli v Tescu a já si všimla krásné růžové koloběžky. Jasně, hned jsem se vzpomněla na Hynka, který kolobrdnu jednak potřebuje a jednak růžovou miluje. Zmínila jsem se před Zbyňkem a ten se zděsil: "Přeci z něho nebudeš dělat ženskou! Koupíme mu modrou." Pokrčila jsem rameny, konečně, Hynek by si sice určitě vybral růžovou, ale z modré bude taky nadšen. Tak jsem jenom Zbyňka upozornila, že ta modrá je sice stejná, ale prakticky dvojnásob drahá a škodolibě sledovala Zbyňkův vnitřní boj, který se mu zračil ve tváři. Představa, že jeho syn si to bude po ulici drandit na růžové koloběžce, mu rvala srdce. Neméně mu ho ovšem rvala i představa, jak do rodiny zbytečně vrazí tři stovky, které by přeci mohl krásně a smysluplně utratit pro firmu. Verdikt byl jasný: "Nóó... ona se ta růžová stejně brzy omlátí... tak mu ji vem." A to v tu chvíli ještě netušil, že už někdy před týdnem si Hynek svoji žlutou helmu vyměnil s Verčou za její růžovou




A ještě mimo téma blogu bych se vrátila ke včerejšímu záznamu o řádění Radka Hulána na Ženě-in. Takže souhrnné info a vývoj situce:
http://webdev.blog.lupa.cz/2009/04/08/zena-in-aneb-jak-se-to-nema-delat/
http://myhulan.info/index.php?title=%C5%BDENA-IN.cz

2 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

super kolobrnda

Lenka82 řekl(a)...

Hynečkovi růžová sluší!:-) Při čtení jsem měla pocit, že máte vedle sebe mého manžela! :-) Máme dva kluky a pokud nění něco klučičího, hned z nich dělám holky a kdesi cosi.... Nevím, zda by připlatil nebo souhlasil s koupí růžové kolobrndy...asi by nekoupil žádnou :-))))).
Těšíme se na další psaníčka a fotečky.
Lenka