Neděle 13. července 2008 (den 149)

Domů se výletníci vrátili utahaní, špinaví a šťastní, v plném počtu jednoho dospělého a tří dětí. Postrádala jsem akorát dvě mikiny, které zůstaly zapomenuty kdovíkde... ale to už je detail. Na podrobnosti jsem se radši moc nevyptávala, jakmile jsou někde děti samy se Zbyňkem, ke zvýšení mého už tak léky sráženého tlaku mi bohatě stačí ty drobnosti, na které děti občas v nadšení mimoděk při různých příležitostech vzpomenou :o/ Podle fotek to byly samé vláčky, borůvky a koupání v rybníku - to mi ke štěstí stačí, opravdu netoužím znát podrobnosti typu kdy se kdo topil nebo padal ze stromů.

Na fotce je čerstvě probuzený Hynek, krátce po šesté hodině ranní. Probudit v tuto dobu Zbyněk mne, byla bych na něj zlá, prskala bych a stejně by mě ze spacáku nedostal. MMCH má to své výhody - než vylezu, Zbyněk stihne uvařit čaj a připravit snídani :o)
(Po kliknutí do obrázku se fotka zvětší do nového okna.)

0 komentářů: