Úterý 3. června 2008 (den 109)

Většinou Verče aktovku nekontroluji, dneska jsem ale udělala výjimku a nestačila jsem valit oči nad tím, jak vypadá připravený penál :o/

Pro informaci - mnou dodaná výbava obsahuje dvě pera (samozřejmě s víčkem), dvě ořezané tužky, 16 ořezaných pastelek, gumu a ořezávátko, to vše řádně zasunuté v gumičkách. Ehm, mám obavy, že naše vzorná žákyně bude tak trochu bordelář po mně :o/
(Po kliknutí do obrázku se fotka zvětší do nového okna.)

4 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

holka to jsme na tom stejně,na začátku školy dám majlant za výbavu a ke konci školního roku jsem ráda když najdu ten penál:-))

milu řekl(a)...

:-) to známe, takhle vypadal penál mého staršího syna vždycky

M-Kocurek řekl(a)...

Teda... už vím, co mě čeká. Že bych mu ten penál raději ani neplnila? :o)

dib řekl(a)...

nůžky ale má, to je mi sympatické.. hlavně mít čím ničit :-)