Středa 4. června 2008 (den 110)

Ach jo :o( Dneska jsem si nějak pohrávala se snubákem... a všimla jsem si, že jsme letos nějak zapomněli oslavit výročí svatby :o( Že jsem si nevzpomněla já, tak na tom není nic divného, data si nějak nepamatuji a co jsem s dětmi doma, tak obvykle nejsem ani orientovaná v čase. Ale že si nevzpomněl ani Zbyněk????
(Po kliknutí do obrázku se fotka zvětší do nového okna.)

6 komentářů:

Lucka73 řekl(a)...

No, to je co? Ani on si nevzpomněl.... Jaký e to bylo výročí? Ať vím, kdy mi to čeká ;)

Dadouch řekl(a)...

Dodatečně gratuluji k výročí. Prstýnek je super nafocený. Ostatně jako všechny Tvoje fotečky :o))))))))))))))))))

Jill řekl(a)...

Tak ten můj chlap to vyřešil tak, že jsme se brali na jeho narozeniny. Takže nezapomene. A jinak gratuluju k výročí.

M-Kocurek řekl(a)...

Taky gratuluji k výročí. Prsten je hezky zachycen.

klarissa řekl(a)...

...gratuluju...já si jednou stěžovala ségře, že si Tom určitě zase nevzpomene a pak mi ségra upozornila, že teď mají výročí oni a my že ho máme o půl roku později...tak jsem to ani Tomovi nepřiznala... :o)

KH řekl(a)...

Moc krásně nafocené. A gratuluju :-) Nezbývá, enž to příští rok oslavit o to pořádnějš ;-)
agáta