Sobota 7. června 2008 (den 113)

Je sobota, do školy a školky se nemusí, celý den máme pro sebe, v kapse mám poslední dvě stovky, takže si moc vyskakovat nemůžeme... nabízí se tedy tradiční putování po hřištích (samo, přerušené zmrzlinovou přestávkou). Je to nudné, úmorné, silně mě to nebaví... ale dětem se na hřištích moc líbí. A co by pro ně člověk neudělal...
(Po kliknutí do obrázku se fotka zvětší do nového okna.)

5 komentářů:

Dadouch řekl(a)...

Jéééé to je žulítko :o))

Anonymní řekl(a)...

holka tak to je u nás občas taky,jak s penězi tak s dětmi lítaní na hřištích a podobně ale fotka se ti i tak moc přes tvé nechtění povedla!!

klarissa řekl(a)...

...pěkná fotečka spokojené dcerky...na hřišti taky většinou trpím...

KH řekl(a)...

moc pěkná fotka, možná ten zadní "kůl" mohl být celý nebo ještě ostřejší úhel, ale i takhle s emi líbí.
hele, proč na hřišti trpíte? já si tam buď čtu nebo tam za náma dokonce chodí slečna, co mě učí němčinu ;) 2 mouchy jednou ranou. Emmi sice občas chce pohoupat, ale většinou teda má bábo a píse a je nejšťastněšjí :-)
agáta

dib řekl(a)...

tak agáta mě dostala :-D
krásně spokojená fotka :-)