Pátek 27. června 2008 (den 133)

Dnešní příspěvek měl plně patřit Verunce, která zdárně prošla první třídou a začínají jí prázdniny :o) Ale nebude.

Nejdřív bych zmínila Hynka, ke kterému sice nemám fotku, ale zato mi ho je líto - ráno se mu podařilo ulovit včelu :o( a po celý zbytek dne pravou ručičku, celou bolavou od žihadla, ani nepoužíval :o( Nicméně tato zkušenost mu nezabránila v honu na čmeláka, protože "cmelácek pseci nemá zihadýlko".

A samozřejmě nemůžu zapomenou na naše vajíčka - procházela jsem okolo zřejmě krátce po vylíhnutí nové havěti, protože se drobotina teprve rozprchávala na všechny strany :o) Kvalita spíš nic než moc :o/ ale aktuálně jsem ráda aspoň za něco. Už jsem byla skoro přesvědčená, že i podruhé jdu do lumíka, ale teď se mé přesvědčení silně nalomilo a já celý večer lovila na netu info o makroobjektivech k digizrcadlovkám... samo, čistě informativně, momentálně nemám ani na nové plavky na nedělní výpravu k vodě, natož na nové fotovybavení :o(

Konečně, když vidím, jak příšerně jsem vyfotila naší hrdou školačku, tak si říkám, jestli toho foťáku pro mne není škoda :o/ Fakt netuším, čím to je, ale pokud mi na nějaké fotce hodně záleží, jelikož bych ji ráda zařadila do rodinného alba, vyleze mi z foťáku příšernost, ze které se ve Photoshopu dlouze, leč marně, snažím udělat něco koukatelného :o(
(Po kliknutí do obrázku se fotka zvětší do nového okna.)




0 komentářů: