Čtvrtek 29. května 2008 (den 104)

Nj, jak jsem si dělala legraci, že Verča studuje základku večerně, tak už je to skutečně tady! Dneska odcházela do školy na sedmou večerní a se spacákem v ruce. Teda, povím vám: já za mlada ve škole taky občas spala... ale spacák jsem k tomu rozhodně nikdy nepotřebovala ;o)

Protože jsem doprovázela Verču sama (Hynek s Lady zůstali doma se Zbyňkem), tak jsem si po jejím odvedení dovolila ten luxus vyfotit si ploštice, aniž by mi je Hynek odchytával z předobjektivu. A jak jsem se tak před zídkou válela po zemi a hledala nejlepší úhel záběr, málem mě zašláply děti z prvních tříd, které se i s učitelkami ještě před spaním vydaly na hřiště. Verunka měla radost, že mě zase vidí :o) já už se radovala méně :o/ ále ono nakonec - co už. Nikdy jsem o sobě netvrdila, že jsem normální...
(Po kliknutí do obrázku se fotka zvětší do nového okna.)


2 komentářů:

milu řekl(a)...

Hezká slečna

dib řekl(a)...

:-DDDDDDDDD