Sobota 3. května 2008 (den 78)

Snažím se přetřídit naše soukromé papíry a jde to velmi ztuha. Che, na několika různě vysokých hromádkách po skříňkách různě po pokoji mám doklady i čtyři!!! roky staré... ale za to může Zbyňkovo účetnictví, kdybych se furt nemusela hrabat ve firemních papírech, měla bych chuť třídit ty naše. Možná ;o)

Mno, a narazila jsem i na Verunčiny desky s pololetním vysvědčením, čímž jsem si vzpomněla, že jsem jedné holčině (MyLady, zdravím :o) ) slíbila ofotit, jak vypadá slovní hodnocení v praxi. Nj, kdož po mně něco chcete, musíte mne neustále uhánět, protože co neudělám hned teď okamžitě obratem, na to za pět minut zapomenu... Takže dneska si splňuji jeden restík... a splněný restík stojí za fotku do Projektu, nebo ne?

...a aby mi nenaskákaly další - děkuji všem za komentáře u sexujících broučků, jak tu, tak na FFF. Fakt jste mne potěšily, já z těch děsně se lesknoucích krovek byla na mrtvici už při focení. Že mívám přepaly na fotkách děcek, to mne ani tolik nebere, konečně, kdykoli si je můžu vyfotit znova a vůbec, nejlíp je nahnat k profíkům, ať se na fotky dá koukat. Ale u havěti mě to fakt mrzí.

Verčino pololetní vysvědčení + desky, které si na něj vyrobila. Ne, obyčejné mít nemohla, protože paní učitelka říkala, že si je mají udělat z papíru a mají si je hezky pokreslit...
(Po kliknutí do obrázku se fotka zvětší do nového okna.)



2 komentářů:

klarissa řekl(a)...

...tak to vysvědčení je naprosto skvělé...máš bezvadnou a šikovnou holčinu a můžeš být právem hrdá máma....gratuluju....věřím, že se ti to krásně četlo, když ti ho přinesla domů...

dib řekl(a)...

verunka má skvělou fantazii, a vůbec velmi osobitou představu o tom, co je krásné a dětské, zvlášť v porovnání se světem, který by člověk odhadl podle obecných znaků, které jsou mu běžně servírované..
boha jeho, kéž by se mi povedlo dopřát to matesovi.