Pátek 2. května 2008 (den 77)

Venku všechno krásně kvete a voní, kvítky do okolí rozprašují alergeny, sluníčko se taky činí a na kůži vytváří svědivé flekance... no, tyhle jarní radosti se tedy netýkají mne, ale mojí mámy. Já si můžu dovolit strkat foťák i čumák přímo do kytiček a jestli se mi za to kytičky jednou pomstí stejně, jako dneska mámě, tak fakt nevím :o/

Ale nejenom kytičky mě dneska těšily. Taky jsem se po delší době ponořila do hlubin You Tube a hahá, vyštrachala jsem tam jednu písničku, kterou mám moc a moc ráda, protože... no, prostě proto. Ne, že bych ji neměla doma, jasně, že mám... i když ne zrovna na videu... ale mám ohromnou radost, že když se vyskytuje na netu, můžu si ji klidně vložit sem na blog :o)




(Po kliknutí do obrázku se fotka zvětší do nového okna.)

4 komentářů:

Lucka73 řekl(a)...

Pěkný makro a díky, díky díky - celý ráno mi tu bude hrát Plíhal a spol - podle toho, kam mi youtube zavede.... a vzpomínky na "starý čas" se hned vynořujou....

a já určitě nejsem stará!!! :o))

klarissa řekl(a)...

Plíhal super.....toho já taky můžu, díky...a kvítka parádní....

Mony řekl(a)...

krásné fotky...a tuhle jsem zrovna neznala...moc hezká taková na snění..

dib řekl(a)...

sakra, teď nevím, která písnička k sakurám byla. blbec su.