Čtvrtek 17. dubna 2008 (den 62)

A je to tady. Venku je čím dál tím víc teplo a scénář po odchodu ze školy a školky je vždycky stejný - děcka se pohádají, na které hřiště chtějí jít. Ať se nakonec vybere jakékoli, minimálně jedno dítě řve a uráží se. Při troše štěstí se mým výběrem nakrknou všichni tři. No a pak jsme na hřišti hodinu, hodinu a půl a očima posouvám ručičky hodinek dopředu , dvě hodiny a mně to připadá jako celá věčnost a ten děsně zpomalený čas nenávidím... a mrznu. Ono se to nezdá, děcka jsou v pohybu, ty se zahřejí. Já čekám, čtu si knížku (prolejzám trávu a hledám broučky, stavím si bábovičky z písku...) a nedostatkem pohybu je chlad intenzivnější... a už teď se děsím ještě teplejšího počasí, kdy na hřištích zůstáváme i tři hodinky, čtyři...

Takže dneska šnek jako symbol pomalu se vlekoucího času... MMCH - projektantky, myslím na vás! Šnečka jsem vyfotila speciálně kvůli mešíku, kdy jsem si vzpomněla na Lucku ;o)
(Po kliknutí do obrázku se fotka zvětší do nového okna.)


9 komentářů:

klarissa řekl(a)...

Sylvo.....šneček je boží....

Lucka73 řekl(a)...

Jéé, šneček, co leze po mým mešíku!!!! :o)))
Super šneček!!

a díky za odkaz ;)

Michaela K. řekl(a)...

tak to je vazne uzasny fotka. parada

katcha řekl(a)...

krásnej!!!!Agu je pořád sbírá na zahradě a nosí je v košíčku

M-Kocurek řekl(a)...

Zase další super fotka!!! Jak ty to děláš? :o)

Lenka Pokorná řekl(a)...

Úžasná fotka!! určitě jsi nemohla vybrat lepší symbol vlekoucího se času .....

Pavlína Peroutková řekl(a)...

týýý jo..to je kouzelná fotka, s mešíkem k tomu! tleskám

Anastazie řekl(a)...

Krásný šneček!!! Taky se pokusím nějakýho ulovit. Dneska jsem si na tebe vzpomněla a lovila jsem mouchy, vyhřívající se na kočáru... Ale byly mršky malinký, takže ne takový detail, ale některý dobrý...

Mony řekl(a)...

Kdepak rostou takoví krásní šneci...