Pátek 18. dubna 2008 (den 63)

Zbyněk odjížděl brzy ráno kamsi pryč, takže ranní rozvoz dětí do školy a školky byl na mně. Zvládla jsem to, byť s odřenýma ušima - Verču jsem převedla přes všechny silnice a poslední kus cesty jsem ji nechala utíkat samotnou, aby ji mladší sourozenci zbytečně nezdržovaly svými pomalými nožkami... přiběhla tak akorát na poslední chvíli.

Snímek je z druhé části ranní cesty - z autobusu, ve kterém jsem Ladu vezla do školky. Lada využila zamžených oken ke kreslení prstem (no, dle potřeby si sklo dodýchávala) a Hynkovi se malůvky moc líbily. Zvlášť když se s ním radila, co má kreslit.

"Hynečku, chceš nakreslit álavjů?" zeptala se Lady. "Jo," odpověděl Hynek. Lada vytvořila srdíčko. "Jestě álavjů," dožadoval se Hynek. "Tak jo," odtušila Lady. "Ještě nakreslím malý álavjů... To je anglicky - Miluji tě. - víš?" Lady Hynka objala, div ho nerozmáčkla a vrazila mu velkou pusu. Hynek se radoval: "Álavjů, álavjů..."

Pokud by vás zajímalo, kam na to Lady chodí... inu, do školky. Sotva jsme přišli, "čestná stráž" sedící ve dveřích od třídy a hlídající, kdo další mezi ně přišel, se nejdřív pomuchlovala s Hynečkem, pak pozdravila Ladu a nakonec houkla do chumlu dětí: "Máš tu svoji milenkyni!" Jeden hošík se oddělil a už se třídou neslo jeho a Laděnčino: "Álavjů, álavjů!"

Jo, jo... láska...
(Po kliknutí do obrázku se fotka zvětší do nového okna.)

5 komentářů:

ajka75 řekl(a)...

Krasny okamih a este krajsi pribeh :-)

KH řekl(a)...

Fotka krásná a příběh neuvěřitelný, když vidím to svoje batolátko a uvědomím si, že nám to do 2 let taky čeká :-D

klarissa řekl(a)...

...krásně jsem si početla a fotka to jen dokreslila...

Lucka73 řekl(a)...

No, to je příběh - s velkým "P" - álavjů :o))))

dib řekl(a)...

to je mazec .-)
skvělá vzpomínka. ježiš, já bych to chtěla vidět, až to lada bude za dvanáct let číst :-)
moc pěkný záběr!