Pondělí 21. dubna 2008 (den 66)

Pampelišky, pampelišky, pampelišky... všude, kam jen oko dohlédne, jsou samé pampelišky. Určitě se nikdo nemůže divit, že i na tomto blogu budou opět - pampelišky...

Pravda je, že dneska jimi byly fascinovány nejenom děti, ale i já. Pod dojmem diskuze na téma "jak nám který foťák zvládá režim makro" a při vzpomínce na radost z objevení "kroucánků", jsem zkoušela vyfotit pampelišku maximálně zblízka. Mno, nečekejte žádný zázrak, dost brutální výřez je udělaný při 100% zvětšení a šanci nějak ovlivnit kompozici snímku jsem prakticky neměla - v reálné velikosti při focení jsem byla ráda, že vidím alespoň tu pampelišku, zbytek jsem zkoumala až při zvětšení na monitoru.

Na druhé fotce jsem já, abyste neřekly, že děti a Zbyňka sem cpu pořád a já se tu přitom ani neukážu. Při pletení věnečků (za pochodu) mě vyfotila Verča.
(Po kliknutí do obrázku se fotka zvětší do nového okna.)



7 komentářů:

Sarah řekl(a)...

Chtěla jsem dnes ověnčit Elišku a zjistila jsem že už nevím jak se to plete, ale já na to přijdu! :-) To makro je nádherný. Konečně pampeliška jinak - a skvěle.

milu řekl(a)...

Moc hezké makro!

katcha řekl(a)...

Makra ti rozhodně jdou,nemůže to být náhoda,prostě víš,jak na to.....až to domotáš,bude z tebe krásná víla,u nás pampelišek zatím málo,ale věneček mě taky nemine...ale bude pro Adélku,mě už by nepomohl

Mony řekl(a)...

Připojuji se makra úžasné..a podobenka taky perfekt

Siťa (PST Designs) řekl(a)...

brutální výřez mě fascinuje!

Lucka73 řekl(a)...

No, neuvěřitelný, jak jso krucánky "drsný" -pěknej výřez - je vidět, že se nebojíš....

A portrét - pěkný - zase jedna kočka, co jí to sluší ;o))

dib řekl(a)...

já z toho výřezu taky nemožu.. padám z toho do mdlob už dlouho, viděla jsem ho už když byl aktuální.
těším se na ohradu. mám v úmyslu ti vnutit můj foťák. když mi ukážeš, že to s ním taky jde, budu blažená. bnez ohledu na to, jestli to někdy dokážu.