Středa 27. února 2008 (den 12)

Tak nejdřív zpráva, která nesouvisí s obrázkem: včera v noci mi cestou z porodnice volal brácha - hurá, jsem tetou Viktorie Elizabety :o) Nevím, jak jí hodlají říkat rodiče, já o ní mluvím jako o Lízince. MMCH Viktorka i Líza se ocitly v mém užším výběru jmen, když jsem čekala Lady... nakonec ale neprošly přes Zbyňka :o( Bližší info o neteři vám podat nemohu, neb šťastný tatínek volal z MHD a byl tak rozrušen, že ani netušil, kam s ním tramvaj jede, natož aby si pamatoval nějaké váhy a míry.

A teď k fotce. Hned po ránu jsem naklusala na odběry krve. Zatím s sebou na podobné pochůzky vodím i Hynka... a v tomto případě se mi to vyplatilo. Čekárna laboratoře byla pacienty přecpána... a já díky Hynkovi šla mimo pořadník, takže jsem do pěti minut byla venku :o) Joj, pomalu mi začíná být líto, že byl dneska u zápisu do školky, tedy že od září už mě fronty u lékaře čekají natvrdo, protože budu chodit bez dětí... A proč je na fotce kelímek - protože kdykoli s sebou musím tahat děti ke svým doktorům, kupuji jim za odměnu kelímek čokolády v automatu, že byly hodné a že v čekárně vydržely nezlobit. A Hynek se nenechá odbýt - sotva vlezeme do budovy, okamžitě se žene k automatu a ptá se: "Máš penízky na kakaíčko, máš?" - jj, mám, netroufla bych si nemít ;o)
(Po kliknutí do obrázku se fotka zvětší do nového okna.)


8 komentářů:

Iva Veselá řekl(a)...

Lesano opět krása ... moc se mi líbí různost materiálů, kelímek viz dřevo.

klarissa řekl(a)...

bomba...člověk by řekl, blbej plasťák a ty s ním přesto čaruješ...

Pavlína Peroutková řekl(a)...

Paráda! jen mě napadlo, jak dítě pláče, že mu máma bere sotva ochutnané kakajíčko a fotí a fotí a pak je vrací dítěti vychladlé :-)) ale tys to určitě cvakla na první pokus, že jo? :-)

Marti - Norreen řekl(a)...

ta fotka je zvláštní. Nevím co mě na ní tak vzalo, ale přitáhla mě

KH řekl(a)...

No to je super, obdivuju!

Věra Turoňová řekl(a)...

Lesano, paráda!!

Ratu řekl(a)...

hezké, a ještě lepší je, že Hynek, když se slíbí kakao je hodný:-)
obávám se, že své děti bych neuplatila ani kilem čokolády:-)
prostě Lesana je kouzelník:-)))

Lucka73 řekl(a)...

jůůů, mít tuhle fotku, tak šupajdí do soutěže "světlo a stín" - je krásná!!!